A cikkben megszólaló két fiatal lány a szorgalmával, tudásával, önfejlesztéssel, önismerettel, előnyös külső adottságaira  is építő tudatos  médiahasználattal építette fel sikeres életét, "személyes márkáját". Sokat lehet tőlük tanulni. Felnőttnek, gyereknek egyaránt...

 

""Rengeteg új lehetőséget, de bizonyos veszélyeket is rejt a közösségi média. Míg régen elég volt a valós életben megfelelni, addig a mai fiataloknak ugyanilyen fontos az is, hogy az online világban eleget tegyenek az elvárásoknak. Lassan már összemosódik a két dolog, és mintha fontosságuk is egyre inkább kiegyenlítődne. Ha valaki elég ügyes, akkor biztosíthatja megélhetését és hosszú távú karrierjét akár azzal is, ha jól tudja használni a különböző közösségi portálokat. A témáról Erdei Pannival és Rácz Barbarával beszélgettünk."

 

Balogh Tamás Márk cikke 2017. szeptember 19-én jelent meg az origo.hu- n: 

http://www.origo.hu/gazdasag/20170913-a-fiatalok-szamara-kulcsfontossagu-a-kozossegi-media.html